» Blog » Kości zostały rzucone... [RNI4]
16-02-2016 19:24

Kości zostały rzucone... [RNI4]

W działach: Rzut na Inicjatywę | Odsłony: 603

Kości zostały rzucone... [RNI4]

Na konkurs Rzut na Inicjatywę 4 zgłoszonych zostało 12 prac- tak więc frekwencja dopisała. Wynik zostanie ogłoszony 20.02.16 w czasie konwentu NERD 2016: Roll Initiative! 

Na konkurs zgłoszono następujące prace (według kolejności zgłoszeń):

  • Zielony Nos                            Autor: Szymon „Noobirus” Piecha
  • Piraci Pary                             Autorzy:Kornel "lenrock" Misiejuk, Michał "papcio" Ilczuk
  • Herkulanum                           Autor  Tomasz "Salam" Widziński
  • Symulakrum                          Autor: Andrzej Enc Stój 
  • Złotousty                                Autor Maciej "Aureus" Gajzlerowicz
  • Czarny Kryształ                      Autor: Tomasz Salam Widziński
  • Martwe oczy, sztuczne zęby  Autorzy: Kamil Węgrzynowicz, Aleksandra Sontowska
  • Paradox World                      Autor: Przemysław "Thronaar" Wasilewski
  • PATHOS                                 Autor: Piotr Król
  • Oniryka                                 Autor: D. Maciej Prażmo
  • SouldinX                               Autor: Kordian Krawczyk vel sil
  • Dual RPG                              Autor: Marek „Planetourist” Golonka

Zapraszam do zapoznania się z pracami, komentowania, obstawiania wyników, zadawania pytań i wnioskowania co do zmian w edycji 5.

Komentarze


AdamWaskiewicz
   
Ocena:
+1

Będzie co czytać. Dziękuję wszystkim uczestnikom, oby poziom prac dorównywał ich liczebności.

16-02-2016 19:56
Z Enterprise
   
Ocena:
0
Symulakrum albo Oniryka.
16-02-2016 20:57
Olórin
   
Ocena:
0

A mnie spodobał się Herkulanum.

17-02-2016 13:33
Kratistos
   
Ocena:
0

Jak oceniacie zmniejszenie objętości prac? (z 50k do 25k znaków)- pytanie i do uczestników i do czytających.

17-02-2016 15:20
AdamWaskiewicz
   
Ocena:
0

Biorąc pod uwagę skokowy wzrost liczby zgłoszonych prac - jednoznacznie pozytywnie.

17-02-2016 18:11
Thronaar
   
Ocena:
0

Ograniczenie dla twórców jest straszne, gdy chce się jeszcze coś dopisać, a tu znaków już za dużo. Ale od strony recenzentów na pewno wygląda to inaczej. ;]

17-02-2016 19:00
AdamWaskiewicz
   
Ocena:
0

Thronaar - mam odmienne wrażenie. Skoro zmniejszenie limitu znaków skutkuje takim wysypem prac, to tylko plus.

17-02-2016 19:04
KFC
   
Ocena:
+2

Zapominacie o czymś ważnym.

Wyszedł dodruk Warhammera 2ed. nikt poza komisją tego nie przeczyta. Dobranoc ;)

17-02-2016 19:36
Thronaar
   
Ocena:
0

Skoro zmniejszenie limitu znaków skutkuje takim wysypem prac, to tylko plus.

AdamWaskiewicz

Nikt nie każe ludziom pisać minimum 25k znaków, więc nie widzę związku. Chyba, że któryś z autorów potwierdzi, że postanowił wziąć udział tylko ze względu na duże ograniczenie w objętości, mogę się mylić. Patrząc na to jaka była frekwencja w różnych edycjach Nibykonkursu, to jest to baaardzo losowa rzecz.


 

17-02-2016 19:59
Eliash
   
Ocena:
0

Ja tam jestem za taką objętością prac. Dzięki temu jestem już po lekturze wszystkich projektów. Myślę, że osoby z dobrym pomysłem dały radę przekazać swoją wizję w takiej objętości.

17-02-2016 23:30
Bakcyl
   
Ocena:
0

Czy jeżeli napiszę pracę pod tytułem: "Pomysł" o treści: "Mam super pomysł!", to się liczy?

19-02-2016 05:07
Kratistos
   
Ocena:
+1

@Thonnar
"Nikt nie każe ludziom pisać minimum 25k znaków, więc nie widzę związku."

Większość pisała "pod korek" - trochę inną gre piszę się na 10-15 stron niż 25-30. Mniejsze prace są nastawione na twist mechaniczny, jakiś wybrany sposób gry a mniej na setting i różnorodność możliwej rozrywki.

@Bakcyl
Niestety termin na upublicznianie prac już minął.

Co do pracy "Pomysł"- tak będzie się liczył. Niestety poza chwałą nie liczył bym na nagrodę, chyba że nagrodę najzabawniejszego kolesia na świecie.

19-02-2016 10:24
   
Ocena:
0

Ze swojej strony napiszę tylko tyle, że limit 25k znaków to była katorga cięcia i skracania co się dało. Z tego powodu obie moje prace wystawiłem jako zaawansowane projekty a nie wersje skończone. Wiedziałem, że "niedokończone" prace nie będą walczyły o medalowe miejsce - choć wiadomo, miałem taką nadzieję. 

Uniwersum Czarnego Kryształu prowadzę na rpgmanufacture.

Herkulanum póki co wraca do szuflady, zabiorę się za projekt jak zamknę CK.

Pozdrawiam wszystkich.

23-02-2016 08:58

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.