Blog

Wyświetlono rezultaty 21-30 z 73.

Rzut na Inicjatywę 4: Pierwsza zgloszona praca!

24-01-2016 13:35
8
Komentarze: 2
W działach: Rzut na Inicjatywę
Rzut na Inicjatywę 4: Pierwsza zgloszona praca!
Pierwsza gra na RNI4 została zgłoszona! Zielony Nos to komediowa gra fantasy, w której gracze wcielają się w trolle. Celem gry jest przejęcie jaskini i... po prostu przeżycie. A to nie będzie łatwe, ponieważ na przeszkodzie stoją upierdliwi ludzie, straszne krasnoludy, metroseksualne elfy, oraz same trolle ze swą niezwykłą siłą, lecz małym móżdżkiem. Autorem jest Szymon „Noobirus” Piecha Strona gry:  http://jaskinianoobirusa.blogspot.com/2016/01/zielony-nos.html Projekty na RNI4 można zgłaszać do 15.02.2016, strona konkursu: http://rni3.blogspot.com/

Gra o Tron: Wojna Pięciu Królów. Część I

15-01-2016 16:30
2
Komentarze: 18
W działach: Gra o Tron
Gra o Tron: Wojna Pięciu Królów. Część I
Projekt „Gra o Tron: Wojna Pięciu Królów” jest fanowskim pomysłem na kampanie w realiach tego popularnego serialu. W serii wpisów na polterowym blogu postaram się zrelacjonować kolejne etapy: tworzenie scenariuszy, mechaniki oraz raportować jak to wszystko działa w praktyce. Użyta forma ma też na celu włączenie w projekt polterowej społeczności  (zwłaszcza w kwestii mechaniki ). Geneza Zebrałem nową drużynę- bez doświadczenia w RPG lub z niewielkim (czyli kilka sesji WFRP dekadę temu).  Rozegraliśmy kilka fajnych sesji w „typowego Warhammera”. Po zakończeniu...

Rzuć na inicjatywę!

12-01-2016 00:17
13
Komentarze: 31
Rzuć na inicjatywę!
Rozpoczyna się czwarta edycję konkursu Rzut na Inicjatywę. Jest to konkurs na autorskie projekty RPGowe. Nagrodą dla najlepszego systemu jest tradycyjnie wydruk pracy w 50 sztukach! (Regulamin) Co nowego w tej edycji? Objętość prac konkursowych jest mniejsza- 25k znaków, jest też opcja wysłania zaawansowanego projektu. Dzięki temu komentarze jury i społeczności mogą wskazać kierunek dalszych prac. I tak wersja "papierowa" jest zwykle dużo większa.  Zainteresowany? Podczas pisania warto zwrócić uwagę na mocne strony systemu (jeśli masz super mechanikę intryg w typowym świeci...

Oddaj właściwy głos w wyborach....

13-10-2015 16:22
0
Komentarze: 0
Oddaj właściwy głos w wyborach....
Obecnie trwają wybory... na najlepszy tekst Hammertag 2015. Ponieważ moja mini-kampania Na północ! bierze udział chciałbym szczególnie mocno zachęcić do udziału w głosowaniu oraz wybraniu właśnie jej. Do kogo skierowany jest apel? Do wszystkich tych którym na sercu leżą sprawy Imperium.Na północ! jest po prostu w innej lidze w stosunku do reszty prac. Klimatyczna, rozbudowana, wzbogacona mapkami kampania trafiająca do wszystkich fanów Warhammera. Do wszystkich tych którym Stary Świat jest obojętny a zaraz lubią poczytać solidne rpgowe teksty. Uwaga! Obietnica wyborcza: W przypadku wygranej w...

[Hammertag MMXV] Na północ!

23-09-2015 19:36
4
Komentarze: 5
[Hammertag MMXV] Na północ!
Oto moja propozycja na Hammertag MMXV.  Kampania „Na północ!” składa się ze scenariuszy Trakt Cesarski oraz Bagno- w systemie Warhammer Fantasy Roleplay ed. 2.Przeznaczone są dla drużyny 2-4 graczy. Scenariusze powinny zająć trzy dłuższe sesję, trwające około 5 godzin lub cztery krótsze. Do tekstu głównego dołączone są postacie graczy oraz tło i zasady specjalne dotyczące działania niewielkich oddziałów wojskowych. Scenariusz domyślnie opiera się o przygotowane już postacie- jednak możliwe jest również użycie innych (propozycję ich wprowadzenia są również podane) i pominięcie...

Więcej SF w SF: Algorytmiczna muzyka

04-09-2015 12:12
3
Komentarze: 1
Więcej SF w SF: Algorytmiczna muzyka
With the aid of electronic computers, the composer becomes a sort of pilot: he presses buttons, introduces coordinates, and supervises the controls of a cosmic vessel sailing in the space of sound, across sonic constellations and galaxies that he could formerly glimpse only in a distant dream. - Jannis Ksenakis Muzykę komponowaną według algorytmu znamy od wieków. W systemach SF komponowania algorytmiczne oraz wykonywana przez komputery muzyka może być ciekawym gadżetem lub normą. Poniżej znajduję się garść inspiracji z algorytmicznie komponowaną muzyką w tle. Top 10 hits SI Przemysł rozryw...

Pole bitwy [Warhammer]

21-08-2015 20:07
0
Komentarze: 14
Pole bitwy [Warhammer]
Wrzucam poniżej kolejną miniaturkę do Warhammera. Podobnie jak poprzednia pochodzi z kampanii "Słowo Kapłana" (którą obiecuje sobie kiedyś poprawić w całości). Link Edit Tekst rozbudował i poprawiłem- dzięki za komentarze i konstruktywną krytykę.

Graj konfliktem i zdradą

20-08-2015 13:10
16
Komentarze: 12
Graj konfliktem i zdradą
Wprowadzenie konfliktów pomiędzy postaciami graczy jest zadaniem trudnym i karkołomnym. Może spowodować że sesja rozleci się a wszyscy będą ją źle wspominać. Almanach Ignacego Trzewiczka wskazuje nawet dziesięć powodów dla których nie powinno się tego robić. Niestety konflikty, zdrady i sprzeczność celów zacząłem stosować w swoich scenariuszach zanim zorientowałem się że nie powinienem. Najważniejszą kwestią jest fakt że z konfliktami spójności w drużynie jest jak z wybuchem budynku- musi być kontrolowany. Jeśli to MG celowo na etapie tworzenia postaci lub już w trakcie sesji spowoduje konflik...

Pod złamanym toporem [Warhammer]

25-07-2015 01:14
7
Komentarze: 2
Pod złamanym toporem [Warhammer]
Ponieważ pisanie na Hammertag idzie wolniej niż myślałem (ale szykuje się materiał srogi jak gniew Ulryka) wrzucam niewielki epizod mogący być przerywnikiem w kampanii lub poboczną sceną w jakimś scenariuszu. Nie jest to "nowość" bowiem tekst stanowi drobną część kampanii Słowo kapłana, niemniej dla większości użytkowników pewnie będzie nieznany. Tutaj Oraz link do pełnej kampanii: Tutaj

W pancerzu na drzewo

01-11-2014 17:10
4
Komentarze: 12
W pancerzu na drzewo
Wczoraj miała miejsce premiera gry RPG stworzonej przez Varga Vikernesa (znanego raczej jako muzyka i podpalacza). Mythic Fantasy Role-playing Game można by było potraktować jako drogą ciekawostkę (http://www.ancestralcult-shop.com/en/52-mythic-fantasy-role-playing-game.html) - podręcznik kosztuje 50 euro i z opisów nie wynika żeby było to dzieło odkrywcze. Jednak prawdziwie przełomowe było podejście do kwestii testowania mechaniki zarejestrowane na videoblogu! Rozważania o rozgrywce na poziomie meta? analiza zza biurka odnośnie testów wytrzymałości? Nigdy w życiu! https://www...

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.