Blog

Wyświetlono rezultaty 61-70 z 80.

Święto Śniegu- scenariusz

07-01-2014 23:22
4
Komentarze: 0
W działach: Fobium: Compedium Maleficarum
Scenariusz spisany na świąteczny konkurs RPG. Przeznaczony jest do systemu Fobium: Compedium Maleficarum (dla nie znających jest to szansa na zapoznanie się z systemem). Oczywiście scenariusz po większych i mniejszych przeróbkach można użyć w innych systemach gdzie kapłanami walczą z demonami (ale nie polecam tego rozwiązania). Do ściągnięcia: Tutaj

Hobbit oczami MG (UWAGA! spoilery)

30-12-2013 17:54
5
Komentarze: 4
Cześciowo nawiązuje do notatki Planetourist'a http://planetourist.polter.pl/Dumka-erpegowa-o-Hobbicie-b17400 Otóż oglądając bardzo wiele filmów patrze na nie przez filtr RPG- czy ten motyw by się nadał w grze, jaki można by wykorzystać daną postać itd. Podczas Hobbita niestety w mojej głowie odbył się istny teatr absurdu: Scena 1:Nadchodzi smok MG: Gdy wybiegacie z tunelu słyszycie ostrą rozmowę Thorina z Bilbem. Jednak zanim zorientowaliście się o co poszło spostrzegacie pędzącego w waszym kierunku smoka. Jego brzuch wydyma się i czerwieni od ognia. Po prawej jest tunel którym wbiegliś...

Polterświęta: propozycja

02-12-2013 23:55
7
Komentarze: 20
Powstające w wielu miejscach dyskusje na temat "pierestrojki" [1] serwisu z jednej strony stanowią klasyczne internetowe dyskusje dla dyskusji a z drugiej pokazują jednak to że wielu użytkownikom zależy na jakości serwisu. Aby podekmując wezwanie Z Enterprise chciałem zaproponować poniższe rozwiązanie kwestii jakości serwisu poltergeist. Oto one: Drodzy użytkownicy serwisu, redaktorzy, gracze i mistrzowie gry, czytelnicy i fani planszówek, rysownicy i edytorzy Jeśli chcielibyście lepszego serwisu należy zacząć od dobrej treści. Podczas czytania ciekawej książki nie zwraca się uwagi...

Starcie w Sezonie Burz

04-11-2013 22:18
2
Komentarze: 11
W działach: recenzje
Starcie w Sezonie Burz
Starcia które odbyło się za szynkiem "Nowy Polterus" nie widziało wielu. Zamroczeni bywalcy zwykli bowiem rozsądnie patrzyło w stronę pozwalającą zachować w dobrym zdrowiu zęby i gnaty. Pojedyneku nie odnotowały roczniki miasta Palmyra prowadzone przez wielebnych Allegrusa oraz Merlinusa ani tym bardziej kronika Kerack zwana Meinstrimus. Bo i zapisywać ku potomności w zasadzie nie było czego. Wiedźmin szedł na spoczynek w kompanii barda Jaskra, gdy drogę zastąpił mu zbój miejski. Jak zauważył Jaskier drab wyraźnie uchybił manierom jednocześnie skłaniając się oraz łapiąc za trzon ręko...

Papiere Bitte!

18-09-2013 01:16
2
Komentarze: 3
W działach: recenzje
Papiere Bitte!
                Na przejściu granicznym Grestin jak zwykle panuje wielki tłok. Przemytnicy, szpiedzy i tajniacy mieszają się ze zwykłymi ludźmi liczącymi na zobaczenie po latach swoich rodzin. Młody urzędnik lustruje szybko dokumenty podróżnych. Jest dla nich alfą i omegą. Werdykt wydawany pieczątką może oznaczać utratę przepuszczenie, pieniędzy z łapówki a nawet więzienie. Od jego decyzji nie ma odwołania. Wchodząc do budki celnika, otoczonej strażnikami, drutem kolczastym i kamerami, ma się nieodparte wrażenie zapuszc...

Quentin w wadze ciężkiej

20-08-2013 22:54
14
Komentarze: 41
Quentin w wadze ciężkiej
Znani są finaliści Quentina 2013. Ku mojemu smutkowi nie znalazła się wśród nich scenariusz "Słowo Kapłana". Na otarcie łez pozostaje mi sława największego objętościowo scenariusza. Dyskusja na temat  ilości stron wzbudziła jakiś czas temu małe poruszenie jednak wtedy nie mogłem dorzucić swoich trzech groszy (z racji konkursu). Poniżej nakreśliłem mały poradnik "Scenariusz w wadze ciężkiej"  wynikający z doświadczeń pisania na Quentina: 1. Dlaczego pisać duże scenariusze? Jeśli tego nie wiesz a tym bardziej odrzuca cię sama myśl o pisaniu 50+ stron nie należy te...

Elizjum

19-08-2013 13:05
1
Komentarze: 8
W działach: recenzje
Elizjum
Kolejny film twórców "Dystrykt 9" z pewnością był jedną z najbardziej oczekiwanych, przez miłośników fantastyki, pozycji tego lata. Elizjum pomimo szat socjologicznego SF jest  kinem akcji. Należy się na to przygotować przed pójściem do kina- usłyszałem bowiem po filmie głosy osób które czuły się „oszukane”. UWAGA DALEJ SPOILERY Od strony wizualnej film prezentuje się świetnie. Brudne, zatłoczone slumsy świetnie kontrastują z surowa elegancją powietrznego państwa- tytułowego elizjum. Na osobne pochwały zasługuje różnego rodzaju sprzęt wojskowy: railgun bardzo soczy...

Coś na progu 7: Publicystyka

09-07-2013 00:40
3
Komentarze: 6
W działach: Recenzje
Coś na progu 7: Publicystyka
Nowiutki, pachnący jeszcze farbą numer "Coś na Progu" przybył do skrzynki tego ranka. Podobnie jak w poprzednim numerze do zakupu skusił mnie temat numeru. Tym razem jest to cyberpunk czyli jeden z filarów współczesnej fantastyki.   Teksty są zasadniczo nierówne i czasem miałem poczucie że: a) nie jestem targetem pisma (za mało nieznanych mi informacji) b) niektórzy autorzy nie zauważyli że jest taka straszna istota jak internet.    Tekst otwierający to wprowadzenie- z definicją, tematyką,  najważniejszymi dziełami. Wszystko to podane narracją w konwencji (z cyta...

Fobium: Hand of God - towarzyska gra literacka w kreacje światów.

31-05-2013 23:00
6
Komentarze: 5
W działach: Fobium Industries
 Fobium: Hand of God - towarzyska gra literacka w kreacje światów.
Fobium: Hand of God polega na sukcesywnym budowaniu światów przez graczy i wymiana "światami" pomiędzy kolejnymi etapami tworzenia. Oczywiście rozgrywka ma bardzo luźną formę i dlatego poniższe reguły mają jedynie charakter przewodnika.   Ilość graczy: 3-6 Czas: od kilku dni do kilku tygodni (zabawa nie angażuje zbyt intensywnie) Przebieg: Każdy z graczy tworzy w formie pliku tekstowego (może go wzbogacić o rysunki, mapki itd.] opis pierwszego etapu tworzenia świata [o etapach i formie za chwile]. Następnie wysyła go kolejnemu graczowi [pierwszy drugiemu, drugi trzeciemu- numery można...

Interface Zero: wirtualny krok w tył.

22-05-2013 03:18
8
Komentarze: 15
W działach: Recenzje
Interface Zero: wirtualny krok w tył.
Z nowym wcieleniem cyberpunka zapoznałem się dzięki iście XXI wiecznej metodzie- zakupiłem ją w internecie. Obiecywałem sobie sporo po tym settingu do systemu Savage Worlds. Wszak to około 350 stron które nie musiały zawierać "obowiązkowej" podstawowej mechaniki a jedynie to co cyber-biotygryski lubią najbardziej: śmiercionośny sprzęt, wszczepy, wirtualną przestrzeń itd. Interface Zero miał szerokie pole do popisu. Z jednej strony poprzednik w tej dziedzinie CP 2020 ma już swoje lata zarówno w konstrukcji świata ( ech te telefony komórkowe z klapką) jak i podejścia do RPG i powinnien ustąpić p...

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.